nedjelja, 17. prosinca 2017.

MOJI NAJDRAŽI FILM

Bokić!
Pisati ću o svojem najdražem filmu. Moji najdraži film je Sam u kući 5. Redatelj filma je Peter Hewitt. Glavni glumci: Christian Martyn  (Finn Baxter), Jodelle Ferland  (Alexis Baxter), Ellie Harvie (Catherine Baxter), Malcolm McDowell (Sinclair), Debi Mazar (Jessica), Eddie Steeples (Hughes) i Edward Asner (gospodin Carson).

Obitelj Baxter se seli iz Kalifornije u Maine. U novom domu 10-godišnjak Finn Baxter obožava igrati videoigrice dok njegova starija sestra Alexis ne ispušta telefon iz ruku. Njihov otac Curtis i majka Catherine žele da im se sin druži s vršnjacima, pa se Finn s prijatelji sa susjedom Masonom , koji Finna uvjerava da duh gangstera Gravana opsjeda njihov novi dom. Jedan dan njihovi roditelji zapnu u gradu, a kuću namjeravaju opljačkati troje lopova... Finn i Alexis su je obranili.

Ovo mi je najdraži film iz razloga jer mi se sviđa kako su Finn i Alexis bili snalažljivi. Inače volim ovakve vrste filmova, a dobri su i Sam u kući 1,2,3,4. Ovaj je film na televiziji bio 100 puta i uvijek ga gledam jer mi se sviđa. Ako niste još gledali ovaj film svakako pogledaj te... 

Nadam se da vam se svidjelo! 



                                       

1 komentar: