petak, 15. prosinca 2017.

MOJI HOBIJI

Bokić!
Danas ću pisati o svojim hobijima. Ja imam dva hobija. Prvi hobi je pečenje torti i kolača, to obožavam raditi. Kada je nekome rođendan od moje obitelji ja radim tortu, a mama kolače i jedna drugoj dajemo savjete. Najviše volim ukrašavati jer mi je to jako zabavno. Drugi hobi je crtanje. Kada crtam volim slušati i pjesme jer me to opušta. Crtam kada mi je dosadno ili kada imam inspiraciju. Najviše volim crtati neke životinje, kuće i odjevne predmete. To su moji hobiji kojima se bavim. 


Broj komentara: 6:

  1. Sviđaju mi se tvoji hobiji, ko kaže da hobij mora biti neki sport a ne pečenje kolača. Ja također obožavam crtati isto kao i ti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako orginalni hobiji. I ja volim peći kolače, ali i volim crtati. Sviđa mi se tvoj post. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno si dobro to napisala o svojim hobijima

    OdgovoriIzbriši